Balen

Vi hade bal med nytorp igår. I början var det lite segt, när vi satt och åt och det var ganska dålig stämning. Men när dansen och allt började så kickade det igång lite grann, och runt 12 så var det bra drag asså, iaf jag var jätte taggad på att dra någonstans men alla går ju fortfarande i skolan så det finns inget nu.. På fredag är det skolavslutning- YEAH! Fyfan vad skönt, bara sola, bada och slappa hela dagarna.

Jag har glömt bort att lägga upp bilder från gotlandddd så att nu kommer dom!


Sofia Jessica Agnes jag


Agnes sofia jag Jessica - På omrodet där vi bodde


Jessicas Sofias min Agnes (Vi var på en glass affär som har 100 olika sorter)


Sofia Gabriel Jessica Agnes jag Nadine Jonathan - Mc donalds


Jessica jag Nadine Gabriel Sofia Jonathan


Jessica jag Agnes Sofia Nadine


Nadine jag Sofia Jessica - I visby


Sofia jag Jessica Agnes Nadine


Jag och Agnes :) (På vägen upp var det några småungar som försökte kasta stenar och spotta på oss så dom fick sig en liten utskällning av sin lärare sen hihi)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback