aa

Igår var vi hemma hos Carros mormor och tog ett glas vin. Hennes söta tvillingbröder sprang runt där som små nissar. Vi drog vidare till stoffe där några andra var också, dom bara tjejer ganska skönt :) Vi var där ganska länge sen skulle vi dra till mölle och möta my, men tror ni inte att jävlarna har badat klart och ska dra när vi kommer dit. Så ja.. då gick vi ända dit i onödan också. Vi började iaf gå hem, och vi höll på att hungra ihjäl så när vi stog utanför min dörr och skulle gå in så planerade vi att hon skulle gå upp på mitt rum medan jag sprang in i köket och smugglade upp mat haha. Men så gick jag in i vardagsrummet och nej vupps där låg det inga föräldrar ''YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES'' haha. Så vi ställde oss och gjorde mat och massa och sen gick vi och badade. Sen somnade vi typ runt kl 5. Marko ringde mig och han har jätte roligt på liseberg, jag vill också!


» bella

fin blogg kolla min www.hejbellas.blogg.se

2010-06-27 // 18:16:59
» katta

hahahaha "YESSSS"

2010-07-02 // 01:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback