5 min i brosjön

Malin o Sebbe hade redan dragit när vi skulle komma så vi drog till brosjön där några andra kompisar var. Dom tjatade jätte mycket på att vi skulle skynda oss, sen när vi kom dit så var vi där i 5 minuter sen vill dom ha skjuts hem av Marko. Han tror verkligen att dom utnyttjar honom, men vet inte hur det egentligen är.. hoppas inte det iaf! Dom fick skjuts till tumba c sen åkte vi hem till Marko och kollade på fotbolls match, jag har aldrig varit intresserad av det men det var ganska kul när man kom in i det!;) Nej nu har jag ganska brottom, måste springa ner och packa ihop mina grejer eftersom att Markos underbara mamma ska köra hem mig. Pöss på er!:D


Hoppas du har en fin fredag! :)

2010-06-18 // 13:41:05

Detsamma :)!

2010-06-18 // 14:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback