Just like sisters

Jaha då sitter man här alldeles ensem, eller nja inte helt ensam då för Elvira och Sarah är också kvar. Men resten av klassen har gått. Jag måste ju stanna kvar till halv 4 för då börjar mitt utvecklingssamtal. Ser inte fram emot det.. Jag vet ju att jag har IG i idrotten.. Inte bra men jag får fixa till det nästa termin. Jag vet ju redan vad mamma kommer säga, så förvånad kommer jag ju inte heller att bli. Därimot så kommer jag nog få VG i arbetsmiljö och säkerhet *Happy* hehe!

Jag har massa matte kompleteringsuppgifter som ska vara klara tills på fredag, så efter utvecklingssamtalet så sticker jag hem till Malin så får hon hjälpa mig hihi. Hon kan allt som inte jag kan *buhu* ;)

J u s t   l i k e   s i s t e r s,  i   l o v e   y o u



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback