Jag ruttnar- Bokstavligen!

Fan vad trött jag blir på det här!..

Och nej inte fan går det bra med plugget heller, det går ju inte att öppna några mappar eller någonting på den här datan så fuck det här nu skiter jag i det! Så jävla irriterande att inget ska funka.. Skiter fan i skolan fram till jul nu asså jag har inga krafter kvar och inte till något annat heller just nu känns det som. Och inte har man något internet hemma heller så det får man också leva utan, det här är bara för bra! Gud vad jag älskar livet just nu *suck*. Jag går hem och sover nu eller något, för 20 minuter sedan hade jag iaf något att se fram emot ikväll men inte nu längre, men jag anade att det skulle bli så, så skitsamma.. Men hejdå för ikväll då för nu ska jag hem och bokstavligen r-u-t-t-n-a!

Vissa saker är verkligen meningslösa ibland..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback