Jag har fått jobb, nervös!

Godmorgon!:)

Jag gick upp 20 över 5 imorse, inget som egentligen behövs men jag känner mig så stressad för jag ska jobba i eftermiddag. JAG HAR FÅTT JOBB! Min bästaste morbror har fixat så att jag kunde komma och prova på hans jobb, jag ska dit första gången idag och jag är skit nervös. Tänk om jag inte kommer överent med alla där, tänk om jag gör fel, osv.. Jag har ju ingen aning om hur mycket dom kommer hjälpa mig, tänk om dom bara ger mig ett resept och säger här gör det här sen säger du till när du är klar.. Shit asså jag dör. Jag måste springa förbi skolans restaurang också och hämta mina träskor, tänkte även ta med mina restaurang kläder för jag vet ju inte vad dom har räknat med. Men nu känner jag mig jätte stressad så nu ska jag snabba på lite. Hej! 

Help med.. hehe



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback