Blir kvar ett tag

Nu sitter vi hemma hos min mormor och morfar och har precis ätit klart. Kyckling och ris blev det, det var faktiskt jätte gott men jag var inte så hungrig då jag tröck i mig 2 mackor för att stilla hungern innan vi åkte.. Haha, jag är alltid så smart! :)
Vi blir väl kvar här ett tag, jag ska låna deras dator lite och skicka in några arbeten som måste vara klara tills på tisdag. Vi har ju egentligen skolavslutning då men för min del så har lovet redan börjat, för jag tänker skolka på måndag för då har vi ett stort prov som jag inte har orkat plugga till hehe, och på tisdag så är det ju bara en avslutningsdag ;)

Haha en bild från när jag var i thailand med mormor och morfar för 10 år sedan! :)


Var gärna med och tävla i min adventskalender där du kan tävla om fina "julklappar "varje vecka fram till sista advent!



(om du inte är intresserad, ursäkta att jag stör)



kram!

2010-12-17 // 23:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback