Användes flitigt

Tjena och godkväll! Idag har min kamera används flitigt eftersom att jag Agnes och Rasmus har spelat på heron i alla dom där spelrummen, det var jätte roligt faktiskt. Sen kom Sebbe, Malin, Junior och Carro dit och bowlade med oss, killarna körde på en bana och tjejerna på en, jag kom på andra plats båda gångerna på våran bana, haha jätte duktig. Och nu ligger jag iaf i Carros säng och ska sova, jag har varit super trött hela dagen men nu när jag väl ligger här i sängen så har jag lite problem med att sova, så typiskt!.. ;)


S ö t   m ö s s a    v a ?    M a r k o    t y c k t e    a t t    j a g    s å g    s å     s ö t    u t    i    d e n    s å    h a n    k ö p t e    d e n    å t    m i g ,    o c h    d e t    v i s a d e    s i g    a t t    d e n    b a r a    k o s t a d e    1 0    k r o n o r    o c k s å , 
h a h a    j u s t    g o o d    f o r    h i m !    ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback