Ung 08

Igår var jag och tjejerna hemma hos Jessica och rökte vattenpipa, det var jätte mysigt vi satt där i några timmar och bara pratade. Vi färgade Agnes och Carros hår också, jag var typligen jätte dåligt så Jessica fick ta över.. suck, jag var ju inte klar ennu! Det hade blivit jätte fint. Färgen var iaf svart så nu har båda blivit emosar haha nja jag skoja bara. Hm, mot kvällen så var jag iaf med Marko och jag hade glömt mina hemmanycklar så vi fick åka hem till Rogers mamma och hämta ett par extra nycklar. Det jobbiga var att vi skulle bara hem och hämta ett par andra nycklar haha. När vi kom hit så kollade vi iaf på film och hade det lite mysigt, sen blev klockan 20 i 12 så då var det bara att springa ner till sängen och sova eftersom Marko jobbar. Idag kanske jag ska med några kompisar in till ung 08, har inte bestämt om jag vill följa med än, egentligen så har jag ju inget annat för mig men det blir så stressigt att åka dit, jag har ju inte ens ett buss kort att ta mig dit med!... Nu måste jag iaf gå hem och äta frukost! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback