I'm sixteen

Ett stort grattis till mig själv, för idag är det min dag:D! Än så länge så har det inte hänt något roligt, mamma är på jobbet men Roger och dom flesta av syskonen är hemma. Men just nu så är det bara tv tittande och sånt, tills farfar, Eva och Rogers mamma kommer hit. Jag börjar känna mig lite stressad nu, måste ju göra mig iordning och sånt, egentligen har jag inte brottom alls för att det är 3 timmar kvar tills dom kommer. Men eftersom jag alltid lyckas komma på i sista stund att jag inte alls är klar så borde jag ju vara lite stressad redan nu. Okej. Hm, vad ska jag göra nu. Jo jag har ju duschat så det är bara kläder och sminket som kvarstår. Jag skulle behöva en sladd från mitt rum så att jag kan lägga in lite bilder från mobilen men varken jag orkar inte ta mit upp för trappan och inte min kära syster heller, trotts att jag fyller år.. H m.
Jag har faktiskt redan fått lite presenter, till och med redan igår fick jag några. Än så länge så har jag fått:

- 300 kr

- 500 kr


- En sten där det står "älskade dotter".

- Bikini (svart)

- Bikini (Lila)


Det är det jag redan har fått, men sen kommer farfar och Eva hit, och Rogers mamma, så då antar jag att det blir något mer;)!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback