filmtime

Hm, jag och malin har inte sovit så mycket inatt. En anledning var att vi var uppe till typ 5 och försökte smälla getingar med böcker. Dessutom så krossade malin ett glas och hade sönder sin lampa på grund av det haha. Så fort en geting dog så kom det in en ny, måste finnas ett getingbo utanför hennes fönster eller något. Bläää för getingar! Vi har inte haft det så roligt idag men nu ska vi i alla fall ha lite mysigt och kolla på film, mamsen och syster yster har bakat bullar också så det finns också om det skulle behövas ;)
Föresten kul att alla ska åka på reggae festivalen när jag fyller år-.- Jag får väl nöja mig med att fira med familjen och pojkvännen, det hade jag endå gjort men hade varit roligt att hitta på något med tjejorna också. Men nåja, det blir nog bra endå. Kanske kan gå på bio eller något annat mysigt med mirko på kvällen ;)

Har inte lagt in så mycket bilder på senaste men förhoppningsvis så får jag en kamera i födelsedagspresent och då blir det en massa bilder, det är bara att vänta!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback