:)

Happ, då fyller man inte år längre då.. :( Haha, äsh det kommer fler dagar då man gör det, bara ett år kvar men annnars så! Nej nu får det vara lite allvar här. Jag mår allvarligt skit illa och skulle kunna bara lägga mig och dö just nu. Jag och Marko har presic kollat klart på hooligans 2. Ettan är green street hooligans. Båda filmerna är grymt bra! Mitt i filmen fick vi pausa för att Jessica, Mickan och Dessan ville komma och gratta mig en snabbis och ta en cigg, så att så fick det bli :) Medans vi endå var ute så passade jag på att köra lite moppe också, skiiiiit roligt haha :D. Imorgon blir det party med brudarna för att fira mig i efterskott, ha det bra allihopa så skriver jag imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback