Andar

Jag fick aldrig tag på något buss kort igår så jag och Malin bestämde oss för att sitta hemma hos henne och kröka lite smått, men det slutade med att vi blev 6-7 stycken som satt runt bordet och spelade. Vi körde anden i glaset också, fast veriationen som man kör med ett halsband. Det funkade inte för det var alltid någon som var oseriös och började garva, jag och Malin kanske ska prova att köra det idag igen. Jag tror verkligen att det finns andar och sånt, men jag tror inte att alla personer kan känna av eller ser spöken. På ett sätt så tror jag att andarna kommer och visar sig för bara de personer som dom vill visa sig för. Nu ska vi iaf kolla på film så får berätta mer sen! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback